rescue

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ تیتراژ سریال بین خودمون بمونه امین عامری

Beyne Khodemon Bemone دانلود آهنگ تیتراژ سریال بین خودمون بمونه از امین عامری


زمین و زمان منتظر تا بیای جهان منتظر تا بیای

چقدر صبر کردن آدما تا روزی که تو دنیا بیای

چه دلتنگی شیرینیه شهر پر نوره که بیای

ببین چند قرنه مریدات نشستن منتظر که بیای

زمان عطر تو رو گرفته دوباره دلا واسه دیدنت بی قراره

بگو می رسی به داد همه ی ما رسیدنت پایان این انتظاره

زمین عطر تو رو گرفته دوباره دلم واسه دیدنت بی قراره

بگو می رسی به داد همه ی ما رسیدنت پایان این انتظاره

همیشه نگاه خستمو به برگشتن تو بستمو

میدونی منتظرم که بیای

چه شبهایی که نشستمو چه بغضایی که شکستمو

میدونی منتظرم که بیای

زمین عطر تو رو گرفته دوباره دلم واسه دیدنت بی قراره

بگو می رسی به داد همه ی ما رسیدنت پایان این انتظاره

دانلود آهنگ تیتراژ سریال بین خودمون بمونه امین عامری

نظرات (۳)

من تیتراژ پایانی سریال بین خودمون بمونه رو خیلی دوست دارم و ازتون تشکر میکنم.
من نمیدونم سریال ((بین خودمون بمونه )) رو چه روزهایی و ساعت چند میده لطفا کاربر ها اگه میدونید لطفا به من هم بگید . خواهش میکنم.

سلام

گرداب هستم مدیر وبلاگ

http://jorvajoor2012.blogfa.com/

با توجه به عضویتم در جمعیت هلال احمر خواستم به نوبه خودم  کاری برای تبلیغات و به تصویر کشیدن فعالیت های این سازمان در جامعه مجازی باشم

به همین منظور از شما دعوت میکنم تا ب این ولاگ سری بزنید و با نظرات سازندتون راهنماییم کنید

            با سپاس فراوان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی