rescue

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام تقدیر

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ب.ظ

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام تقدیر

ترانه و آهنگ : پویا بیاتی | تنظیم : مهدی خیرخواهی


دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام تقدیر


متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام تقدیر :

اگه دستمون به جایی نرسید اگه کندم تو رو از تقدیرم

هر جا بودی تو واسه من تب کن هر جا باشم من واست میمیرم

ما دو تا پرنده ی تنهاییم که باید دلخوشه پرواز نشن

ما دو تا پنجره ی رو به همیم که قراره رو به هم باز نشن

هر چی بغضه تویه دنیا ماله من نبینم چهره ی تو غمگینه

تلخه اما به خودت تلقین کن عشق حتی غمشم شیرینه

دنیا میخواد غزله دوریتو گوشه ی چشمایه من بنویسه

هر جا احساسه غریبی کردی مطمئن باش که چشمم خیسه

مطمئن باش که چشمم خیسه


آروزوهامو نگفتم به کسی وقتی هیشکی محرمه رازم نیست

دنیا بوتیکه بزرگیه که توش هیچ پیراهنی اندازم نیست

آروزوهامو نگفتم به کسی وقتی هیشکی محرمه رازم نیست

دنیا بوتیکه بزرگیه که توش هیچ پیراهنی اندازم نیست

هر چی بغضه تویه دنیا ماله من نبینم چهره ی تو غمگینه

تلخه اما به خودت تلقین کن عشق حتی غمشم شیرینه

دنیا میخواد غزله دوریتو گوشه ی چشمایه من بنویسه

هر جا احساسه غریبی کردی مطمئن باش که چشمم خیسه

مطمئن باش که چشمم خیسه

Download New Music By Pouya Bayati Called Taghdir With Lyric Music

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی