rescue

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ عید امسال امیر تتلو

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ب.ظ

متن آهنگ عید امسال امیر تتلو

Lyrics Music Eyde Emsal By Amir Tataloo


متن آهنگ عید امسال امیر تتلو

عید امسال من یکم درگیرم با خودم تنها تو خیالم با موهات ور میرم در میرم

میدوئی دنبالم پر از انرژی وای چقد خوبی تو

اما تا چشم وا میکنم میبینم نیستی کنارم میبینم دوری تو

عید امسال من تنها همین جا میمونم هیچ جا نمیرم

اینجا تو این خونه م ولی به تو خوش میگذره میدونم

عید امسال من تنها همین جا میمونم هیچ جا نمیرم

اینجا تو این خونه م ولی به تو خوش میگذره میدونم

بازم چشمامو مثل همیشه بستم تو خیالم میبینم پیشت هستم

بغل تو بغل تو چه حالی دارم وای بهتر از تو مگه میشه اصلا

تو دستات هی چفت میشه تو دستم ادا اطفارات تو دلم ریشه بستن

تا چار صبح با تو خوش میگذره عزیزم مهم نی فردا چی شه اصلا

عید امسال من تنها همین جا میمونم هیچ جا نمیرم

اینجا تو این خونه م ولی به تو خوش میگذره میدونم

عید امسال من تنها همین جا میمونم هیچ جا نمیرم

اینجا تو این خونه م ولی به تو خوش میگذره میدونم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی