rescue

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ لیلای من علی میرمحمدی

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ب.ظ

متن آهنگ لیلای من علی میرمحمدی

Lyrics Music Leylaye Man By Ali Mirmohammadi


متن آهنگ لیلای من علی میرمحمدی

با چی عوض کنم این با تو بودنو از من بیا بگیر تنهایی منو

وا کن به روی من درهای دیگه ای رویای تازه ای دنیای دیگه ای

دنیای دیگه ای

لیلای من بگیر دستای خستمو بی سایبون نذار قلب شکستمو

اونی که با نگاش دریا میشم تویی طوفانیم بیا آرامشم تویی

میخندی عین ماه با خنده های من من پا به پاب تو تو پا به پای من

میسازی اولش از شونه هام یه کوه بعد تکیه میزنی زیبا و با شکوه

لیلای من بگیر دستای خستمو بی سایبون نذار قلب شکستمو

اونی که با نگاش دریا میشم تویی طوفانیم بیا آرامشم تویی

لیلای من بگیر دستای خستمو بی سایبون نذار قلب شکستمو

اونی که با نگاش دریا میشم تویی طوفانیم بیا آرامشم تویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی