rescue

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ منتظرم باش مهرکام

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ب.ظ

متن آهنگ منتظرم باش مهرکام

Lyrics Music Montazeram Bash By Mehrkam


متن آهنگ منتظرم باش مهرکام

با یه قلب بیقرار بعد کلی انتظار دارم میام پیشت

 منتظرم باش منتظرم باش

تو خیالم شب و روز تو رو دارمت هنوز دارم میام پیشت

منتظرم باش منتظرم باش

من تو راهم دارم میام به سمتت واسه دیدن چشمات

بگو عوض نمیشه همه قول و قرارا

تو راهم دارم میام بگم که چقد عاشقت هستم

میام این همه راهو آخه دل به تو بستم

تو راهم من تو راهم آخه تو راهم من تو راهم

بیقرارم این همه دیدنت عادتمه دارم میام پیشت

منتظرم باش منتظرم باش

من که قلب سادمو به تو هدیه دادمو دارم میام پیشت

منتظرم باش منتظرم باش

من تو راهم دارم میام به سمتت واسه دیدن چشمات

بگو عوض نمیشه همه قول و قرارا

تو راهم دارم میام بگم که چقد عاشقت هستم

میام این همه راهو آخه دل به تو بستم

تو راهم من تو راهم آخه تو راهم من تو راهم

من تو راهم دارم میام به سمتت واسه دیدن چشمات

بگو عوض نمیشه همه قول و قرارا

تو راهم دارم میام بگم که چقد عاشقت هستم

میام این همه راهو آخه دل به تو بستم

تو راهم من تو راهم آخه تو راهم من تو راهم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی