rescue

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۴

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ب.ظ

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۴ با صدای احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین

خواجه‌امیری و جهانبخش ترانه تیتراژ ابتدایی و پایانی ماه عسل ۹۴ را می‌خوانند . . .

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 94


دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۴

احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل در ماه رمضان امسال نیز میهمان شبکه سه سیما خواهد بود. ماه عسل ۹۴ در حال نهایی کردن سوژه های خود میباشد.

احسان علیخانی توانست تا با اجرای موفق خود در برنامه های سال گذشته خود و با دعوت از افرادی معمولی اما با ویژگی های خاص به مجری موفقی در زمینه تولید و طراحی به سوژه های باورنکردنی تبدیل شود.
در این راستا شبکه سه سیما هم فرصت را از دست نداد و پخش سری جدید برنامه ماه عسل را به علیخانی داده و ویژه برنامه افطار ماه رمضان امسال را به او و گروه سازنده علیخانی سپرده و امیدوار است که همچون سالیان گذشته از این برنامه استقبال شود.

«ماه عسل» یکی از ویژه برنامه‌های شبکه سوم سیما برای ماه مبارک رمضان است که هر سال در لحظات افطار پخش می‌شود. این برنامه از همان ده سال قبل توانست جای خود را در میان مخاطبان باز کند و با وجود سپری کردن فراز و نشیب‌های زیاد و انتقادات فراوان، هنوز هم پرطرفدارترین برنامه تلویزیون در این ماه به شمار می‌رود.

از اواخر اردیبهشت‌ماه شایعات زیادی درباره تیتراژ ابتدایی و پایانی «ماه عسل ۹۴» شکل گرفت. برخی اعلام کردند که در این برنامه شنونده یکی از قطعات زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» خواهیم بود و نام «مهدی یراحی» برای تیتراژ پایانی مطرح شد. «فرزاد فرزین» و «محمد علیزاده» هم از جمله خوانندگانی بودند که از گوشه و کنارِ فضای مجازی نام آنها به گوش می‌رسید که شاید خواننده «ماه عسل» باشند.

به گزارش سایت موسیقی ما، در این بین روی نام مرتضی پاشایی و مهدی یراحی تأکید زیادی وجود داشت. زیرا قطعه «نگران منی» با صدای مرحوم پاشایی یکی از آخرین قطعاتی بود که در زمان حیاتش منتشر شد و بازخوردهای مثبت زیادی به همراه داشت. یراحی هم طی سال‌های اخیر با قطعاتی نظیر «سازش»، «هر جای دنیایی دلم اونجاس» و «بغض تو» توانسته بود حضور موفقی در این برنامه داشته باشد.

* یک ترکیب موسیقایی جدید

اما شنیده‌های خبرنگار سایت «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که امسال در «ماه عسل ۹۴» شاهد حضور دو خواننده‌ای خواهیم بود که قبلاً سابقه همکاری با این برنامه را نداشته‌اند. «بابک جهانبخش» خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» است. او برای ساخت ملودی این قطعه به سراغ «امیرعلی بهادری» رفته که تا کنون با او همکاری نداشته. همچنین «احسان خواجه‌امیری» – که سابقه خواندن تیتراژهای موفق و هیتی دارد – نیز خواننده تیتراژ پایانی «ماه عسل» خواهد بود. سازنده ملودی این قطعه «علیرضا کهن‌دیری» است. خواجه‌امیری چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود عکسی به همراه این آهنگساز منتشر و اعلام کرده بود که مشغول تولید یک قطعه شنیدنی هستند و به زودی منتشر می‌شود. این در حالی است که برای اطلاع از مضمون این آثار باید تا پخش اولین قسمت «ماه عسل» منتظر ماند. اما گفته می‌شود که مثل همیشه تیتراژهای این برنامه با دقت نظر و وسواس اتاق فکر «ماه عسل» و سازندگان آثار، تولید و انتخاب شده‌اند.

* «ماه عسل» از چه روزی پخش می‌شود؟

برنامه «ماه عسل» معمولاً هر سال از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و تا روز عید سعید فطر ادامه دارد. اما «غلام‌رضا میرحسینی»، مدیر شبکه سوم سیما، درباره زمان پخش این برنامه در رمضان امسال به خبرگزاری مهر گفت: «تلاش می‌کنیم یک شب زودتر از آغاز ماه مبارک رمضان برنامه را آغاز و در جدول پخش جای آن را مشخص کنیم. بنابراین برنامه احتمالاً از چهارشنبه ۲۷ خرداد و برابر با ۲۹ شعبان روی آنتن می‌رود.»

 

متن آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۴ :


Download New Music Mahe Asal 94 Titraj

  • Salar khasteh

دانلود آهنگ تیتراژ سریال دردسرهای عظیم ۲ از میثم ابراهیمی همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین

دانلود آهنگ تیتراژ سریال دردسرهای عظیم ۲ از میثم ابراهیمی


دانلود آهنگ تیتراژ سریال دردسرهای عظیم ۲

مجموعه‌ «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد برای ایام رمضان ساخته می‌شود و در طول چند روزی که مجموعه کلید خورده است اکثر بازیگران به جز مهدی هاشمی مقابل دوربین رفته‌اند.یکی از تفاوت‌هایی که در سری جدید این مجموعه مشهود است تغییر لوکیشنی است که کاراکترهای این مجموعه پیش از این در آن زندگی می‌کردند. ادامه این سریال قرار است در لوکیشن جدید باشد.برزو نیک‌نژاد کارگردانی این اثر را عهده‌دار است و علیرضا کاظمی‌پور و امیر عربی نیز در حال نگارش متن دردسرهای عظیم هستند.در سری اول این سریال بازیگرانی چون: مهدی هاشمی، الناز حبیبی، جواد عزتی، شهین تسلیمی، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، امیر غفارمنش، اشکان اشتیاق و … نقش آفرینی کردند.

متن آهنگ تیتراژ سریال دردسرهای عظیم ۲ از میثم ابراهیمی :


Download New Music Dardesarhaye Azim Titraj with lyric

 

میتوانید هم اکنون آهنگ تیتراژ سریال دردسرهای عظیم را از اینجا دانلود کنید

  • Salar khasteh
  • Salar khasteh