rescue

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ ازدواج امیرعباس گلاب

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ق.ظ

متن آهنگ ازدواج امیرعباس گلاب

Lyrics Music Ezdevaaj By AmirAbbas Golab


متن آهنگ ازدواج امیرعباس گلاب

عشق تو عشق بچیگیام بود شونه هات پاتوق خستگیام بود

حرف آخرت زندگیمو حراج کرد رفتی و عشق من ازدواج کرد

حسمو ترانه کردمو خوندم احساسمو به گوش همه من رسوندم

اومدی تو چشام میگی فراموش کن عشق من نه حالا بشین و تو گوش کن

گوش کن

وقتی حال خوبی داری باید بفهمی باید درکش کنی

میرم تا آسمونا نمیتونی حتی لمسم کنی

میرم مال تو نباشه قلبم مال تو نباشه روحم

مال تو نباشه جسمم

میرم به همه بگی مال من بود این آهنگش برا من بود

بگی عشق خودم بود

میرم

حیف از اون لحظه هایی که طی شد کاش میشد بازم مث سابق شد

رفتنت جوری دلمو شکست که کل شهر با صدام عاشق شد

اومدی تو چشام میگی فراموش کن عشق من نه حالا بشین و تو گوش کن

گوش کن

وقتی حال خوبی داری باید بفهمی باید درکش کنی

میرم تا آسمونا نمیتونی حتی لمسم کنی

میرم مال تو نباشه قلبم مال تو نباشه روحم

مال تو نباشه جسمم

میرم به همه بگی مال من بود این آهنگش برا من بود

بگی عشق خودم بود

میرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی