rescue

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ شهر بهم می ریزد امیرحسین افتخاری

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ق.ظ

متن آهنگ شهر بهم می ریزد امیرحسین افتخاری

Lyrics Music Shahr Be Ham Mirizad By Amirhossein Eftekhari


متن آهنگ شهر بهم می ریزد امیرحسین افتخاری

فقط از دست تو دلگیر نبودم که شدم

فقط از شعر و غزل سیر نبودم که شدم

به رفیق چه بگویم که رهایم کردی

سوژه ی خنده و تحقیر نبودم که شدم

پس نزن پیش همه میمیرم

با خبر از تو نباشم بخدا میمیرم

تو قدم میزنی و شهر بهم میریزد

اینقدر ناز نکن عشوه نیا میمیرم

ماه افتاده درا گرمیه بوسه ی ما

حال من بی تو خراب است خراب است خراب

ماه افتاده درا گرمیه بوسه ی ما

حال من بی تو خراب است خراب است خراب

حال من بی تو خراب است خراب است خراب

ماه و خورشید تو را یکسره تمجید کند

کشش جاذبه ات را همه تایید کند

من که از بارش عشق تو غزل خیز شدم

بی تو آنقدر دلم سوخت که کاریز شدم

هر کسی از تو سخن گفت دلم را سوزاند

رفتی و با همه ی شهر گلاویز شدم

حال من بی تو خراب است خراب است خراب

ماه افتاده درا گرمیه بوسه ی ما

حال من بی تو خراب است خراب است خراب

حال من بی تو خراب است خراب است خراب

ماه افتاده درا گرمیه بوسه ی ما

حال من بی تو خراب است خراب است خراب

حال من بی تو خراب است خراب است خراب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی