rescue

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ مادر مجید اخشابی

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ق.ظ

متن آهنگ مادر مجید اخشابی

Lyrics Music Madar By Majid Akhshabi


متن آهنگ مادر مجید اخشابی

عشق یعنی صدای خنده ی تو عشق یعنی هوای بودن تو

شب سیاهه ولی من آرومم به امید چشای روشن تو

یه فرشته همیشه منتظره روی بال دعات دست بکشه

تو نفس میکشی تا این خونه عطر خوب تو رو نفس بکشه

وقتی تو روبرومی چی میخوام جز تو از سرنوشت مادر من

این اتاق این حیاط این ایوون با تو یعنی بهشت مادر من

منه بی معرفت نفهمیدم کافیه بشنوی صدامو فقط

غم دنیا رو میبری از یاد وقتی میبینی خنده هامو فقط

یه فرشته همیشه منتظره روی بال دعات دست بکشه

تو نفس میکشی تا این خونه عطر خوب تو رو نفس بکشه

وقتی دستای تو رو به خدا آرزو با تو میبخشی یه من

آخرین دونه های تسبیحت روی سجاده ی تو گل میدن

دستای تو بال پرواز ما با تو رویاهامو باور کردم

هر جای این دنیا باشم بازم با عشقت به خونه برمیگردم

یه فرشته همیشه منتظره روی بال دعات دست بکشه

تو نفس میکشی تا این خونه عطر خوب تو رو نفس بکشه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی