rescue

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۶ از محمد علیزاده

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۶ با صدای محمد علیزاده


هر شب ماه مبارک رمضان سال 96 از شبکه سوم سیما

متن آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۶ با صدای محمد علیزاده :

چشاتو برنگردون از منی که اون چشارو دیدم از تو

بگیر دارو ندارمو بگیر هر چی که دارم و فقط نرو

نگام که میکنی حالم با حال آسمون فرقی نداره

دلت وقتی که میگیره میگم امشب باید بارون بباره

نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم

من که هیچ جایی تو بغلت گریه نکردم

نفسم از نفس چرای شب تو این هوا جدا نمیشه

میدونی هیچکسی غیر از تو برام بخدا خدا نمیشه

محاله تا ته دنیا کسی جوری که من هر ثانیه مردم برای تو بمیره

محاله یک نفر پیدا شه این عشقو بتونه یک نفس از لحظه های من بگیره

نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم

من که هیچ جایی تو بغلت گریه نکردم

نفسم از نفس چرای شب تو این هوا جدا نمیشه

میدونی هیچکسی غیر از تو برام بخدا خدا نمیشه

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320 - با حجم 7.90 مگابایت

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128 - با حجم 3.04 مگابایت


منبع :

دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۶ با صدای محمد علیزاده

 

Download New Music Mahe Asal 96 Title With Lyric Music


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی